ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟΛΙΣΜΟΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ SITEMAP ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ελληνικά English
Αναζήτηση ανά είδος
Κατηγορίες
Πληροφορίες
• Συχνές Ερωτήσεις
• Όροι Χρήσης
• Λεπτομέρειες Αποστολών
• Τρόποι Παραγγελίας & Πληρωμής
• Συχνές Ερωτήσεις
 

Πληροφορίες Παραγγελίας, Πληρωμής, Αποστολής  & Παράδοσης

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ετοιμάσαμε τις παρακάτω ερωτήσεις και απαντήσεις για να λύσετε τυχόν απορίες σχετικά με τη χρήση της ιστοσελίδας μας.

1.   Δυσκολεύομαι να τοποθετήσω την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Επικοινωνήστε με το προσωπικό μας για να σας βοηθήσουμε. Για να μιλήσετε απευθείας με κάποιον εκπρόσωπο της flowers dafni μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα 210-6001200, 210-6007474 και 6936001200 καθημερινά από τις 9 το πρωί ως τις 10 το βράδυ.

 

2.   Πρέπει να γίνω μέλος για να ψωνίσω;

Ναι. Θα πρέπει να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό. Είναι απλό, δωρεάν και δε θα σας πάρει πάνω από 2 λεπτά. Η διαδικασία θα χρειαστεί να γίνει μόνο την πρώτη φορά που θα ψωνίσετε, τις επόμενες αρκεί απλά να συνδέεστε στο λογαριασμό σας. Χρειαζόμαστε τα στοιχεία σας για να μπορέσουμε να εκτελέσουμε την παραγγελία σας και να επικοινωνήσουμε μαζί σας στην περίπτωση που κάτι πάει στραβά (για παράδειγμα αν δε μπορούμε να εντοπίσουμε τον παραλήπτη). Τα στοιχεία σας είναι ασφαλή και τηρείται απόλυτη εχεμύθεια.

3.   Ξέχασα τον κωδικό μου, τι να κάνω;
Πατήστε το σύνδεσμο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» στο κουτί "Eίσoδος Μέλους - login" στη δεξιά πλευρά της σελίδας. Ο κωδικός θα έρθει στο e-mail σας στη διεύθυνση που είχατε υποδείξει κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας. Σε περίπτωση που έχετε αλλάξει διεύθυνση e-mail και δεν έχετε πρόσβαση σε εκείνη που είχατε χρησιμοποιήσει, παρακαλούμε δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό μέλους.

4.   Η παραγγελία μου θα συνοδεύεται από κάποιο μήνυμα/κάρτα;

Ναι. Κατά τη διαδικασία τοποθέτησης της παραγγελίας σας θα σας δοθεί η δυνατότητα να καταχωρήσετε ένα προσωπικό μήνυμα για την κάρτα που θα συνοδεύσει το προϊόν που έχετε επιλέξει. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να υπάρξει κάποιο μήνυμα απλά αφήστε κενό το συγκεκριμένο πεδίο ή γράψτε οτι δεν επιθυμείτε ευχετήρια κάρτα.

5.   Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου ανώνυμα;
Βεβαίως. Το πεδίο του προσωπικού μηνύματος είναι προαιρετικό. Μπορείτε να αφήσετε τη συνοδευτική ευχετήρια κάρτα ανυπόγραφη. Αν δε συμπεριλάβετε τα στοιχεία σας στο συνοδευτικό μήνυμα, η ταυτότητά σας θα παραμείνει άγνωστη στον παραλήπτη. Τα προσωπικά σας στοιχεία σας ζητούνται για λόγους χρέωσης παρόλα αυτά η πολιτική μας ορίζει το σεβασμό του απορρήτου των πελατών μας και κατά συνέπεια δεν προβαίνουμε στην ενημέρωση του παραλήπτη για προσωπικά στοιχεία του αποστολέα πέραν των όσων ο ίδιος έχει συμπεριλάβει στην κάρτα.

 

6.   Μπορώ να παραγγείλω κάποιο από τα προϊόντα της ιστοσελίδας τηλεφωνικά;
Βεβαίως. Μπορείτε να μας καλείτε καθημερινά από τις 9 το πρωί ως τις 10 το βράδυ και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και τηλεφωνικά.

 

7.   Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου; Πως;
Τα λουλούδια όπως γνωρίζετε είναι από τη φύση τους ορισμένης αντοχής και χρόνου ζωής.  Ως εταιρία προσπαθούμε πάντα να σας τα παρέχουμε φρέσκα και σε καλή κατάσταση γι’ αυτό και προμηθευόμαστε ποσότητες ανάλογες της σχετικής ζήτησης. Είναι λοιπόν αδύνατο να ακυρώσουμε μια παραγγελία αφού έχει γίνει ήδη η προμήθεια των πρώτων υλών ή στην περίπτωση των παραγγελιών για το εξωτερικό αφού έχουμε ήδη περάσει την παραγγελία στο συνεργαζόμενο δίκτυο αποστολών.

Παρόλαυτα σας δίνουμε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
-Για παραγγελίες εντός Ελλάδος θα πρέπει να έχουμε λάβει ενημέρωση τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα.
-Για παραγγελίες εξωτερικού θα πρέπει να έχουμε λάβει ενημέρωση τουλάχιστον 48 ώρες νωρίτερα.
-Στις μεγάλες γιορτές και τις περιόδους αιχμής όπως Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Αγίου Βαλεντίνου, ημέρα της μητέρας κλπ θα πρέπει να έχουμε λάβει ενημέρωση τουλάχιστον 48 ώρες νωρίτερα.
Εκτός των παραπάνω χρονικών περιορισμών δε μπορούμε να εγγυηθούμε την ακύρωση της παραγγελίας ή την επιστροφή των χρημάτων σας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ελάτε σε άμεση επικοινωνία με το προσωπικό μας στα τηλέφωνα 2106001200, 2106007474.

8.   Πως μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου;
Χρειαζόμαστε ειδοποίηση 24 ωρών πριν από την προκαθορισμένη παράδοση για οποιαδήποτε τροποποίηση αφορά στα στοιχεία της παραγγελίας. Για περιόδους αιχμής όπως τα Χριστούγεννα ή η γιορτή της μητέρας θα ήταν καλό να μας κοινοποιήσετε τις αλλαγές που επιθυμείτε ακόμα νωρίτερα. Σημειώστε πως είναι αδύνατο να γίνει κάποια αλλαγή αν η παραγγελία σας έχει ήδη απομακρυνθεί από το κατάστημά και είναι ήδη προς παράδοση.
Για την αλλαγή, παρακαλούμε κοινοποιείστε μας τον αριθμό της παραγγελίας σας και τις τροποποιήσεις που επιθυμείτε μέσω του info@flowers-dafni.gr
  ή καλέστε μας στα 210-6001200 και 210-6007474.

 

9.   Πως μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Μεταβείτε στην ενότητα Τρόποι Παραγγελίας & Πληρωμής για να ενημερωθείτε για όλες τις σχετικές λεπτομέρειες για τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να παραγγείλετε και να εξοφλήσετε την παραγγελία σας.

 

10.  Μπορώ να προσδιορίσω το πότε ακριβώς θέλω να παραδοθεί η παραγγελία μου;

Κατά τη διάρκεια τοποθέτησης της παραγγελίας σας σας δίνετε η δυνατότητα να επιλέξετε το πότε θέλετε να εκτελεστεί. Είναι πρακτικά αδύνατο να εγγυηθούμε την ακριβή παράδοση για παράδειγμα μεταξύ 10.00-11.00 αλλά σας δίνεται η επιλογή μεταξύ 4 χρονικών παραθύρων (09.00-12.00, 12.00-15.00, 15.00-18.00, 18.00-21.00).
Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο (απρόσμενα γεγονότα όπως κλείσιμο δρόμων ή δυσχερείς καιρικές συνθήκες) η παράδοση δε μπορεί να γίνει στο χρονικό παράθυρο που έχει επιλεγεί θα ειδοποιηθείτε από το προσωπικό μας άμεσα.

11.  Και αν ο παραλήπτης δε μπορεί να παραλάβει την παραγγελία την επιλεγμένη ώρα;
Πριν από κάθε αποστολή προηγείται κλήση στον παραλήπτη για να επιβεβαιώσουμε πως θα είναι διαθέσιμος για να παραλάβει την παραγγελία την ώρα και στη διεύθυνση που έχει επιλέξει ο αποστολέας. Στην περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμος προγραμματίζεται η παράδοση σύμφωνα με την προτίμησή του.

12.  Πόσες ώρες νωρίτερα πρέπει να τοποθετήσω την παραγγελία μου;
Εξαρτάται από τον τόπο στον οποίο πρόκειται να αποσταλεί.
-Για εντός Αθηνών θα πρέπει να έχετε τοποθετήσει την παραγγελία σας τουλάχιστον 3 ώρες νωρίτερα και αν πρόκειται για παραγγελία που θα παραδοθεί την ίδια μέρα ως τις 18:00 το αργότερο. Για παράδειγμα αν θέλετε η παραγγελία σας να παραδοθεί στις 15:00 θα πρέπει να την έχετε τοποθετήσει ως τις 12:00.
-Για το υπόλοιπο Ελλάδος θα πρέπει να έχετε τοποθετήσει την παραγγελία σας τουλάχιστον 5 ώρες νωρίτερα και αν πρόκειται για παραγγελία που θα παραδοθεί την ίδια μέρα ως τις 17:00 το αργότερο. Για παράδειγμα αν θέλετε η παραγγελία σας να παραδοθεί στις 15:00 θα πρέπει να την έχετε τοποθετήσει ως τις 10:00.
-Για παραγγελίες εξωτερικού χρειάζεται να έχετε στείλει την παραγγελία σας τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα.

13.  Μπορώ να παραγγείλω κάτι που θέλω να παραδοθεί Σάββατο ή Κυριακή;

Παραδόσεις εντός Αθηνών γίνονται και τις 7 ημέρες της εβδομάδας. Για το υπόλοιπο Ελλάδος στις  περισσότερες των περιπτώσεων η αποστολή είναι δυνατή και το Σαββατοκύριακο ανάλογα με την πολιτική παραδόσεων της περιοχής στην οποία πρόκειται να γίνει η αποστολή. Όσον αφορά στις παραδόσεις εξωτερικού γίνονται παραδόσεις Δευτέρα με Σάββατο.

14.  Πρέπει να προσέξω κάτι αν η παραγγελία μου προορίζεται για νοσοκομείο;
Προς αποφυγή απογοήτευσης παρακαλούμε σιγουρευτείτε πως το νοσοκομείο που σας ενδιαφέρει επιτρέπει τέτοιου είδους αποστολές.
Για τη διεκπεραίωση της αποστολής χρειαζόμαστε κατ’ ελάχιστο το όνομα του νοσοκομείου
, τον αριθμό του δωματίου, το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη και στην περίπτωση γέννησης το επίθετο του πατέρα.

15.  Γίνονται αποστολές εκτός Ελλάδος;
Ναι, μέσα από το κατάστημά μας μπορείτε να στείλετε λουλούδια στο εξωτερικό. Μεταβείτε στην ενότητα «Λουλούδια σε όλο τον κόσμο» για την πλήρη λίστα των χωρών στις οποίες έχουμε πρόσβαση. Παραδίδουμε μόνο στις χώρες που θα βρείτε στη λίστα και δεν είναι εφικτή η αποστολή του συνόλου των προϊόντων που διαθέτουμε. Για παραγγελίες εξωτερικού θα πρέπει να επιλέξετε από την κατηγορία «Αποστολές ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ». Δε μπορούμε να εγγυηθούμε πως το αντικείμενο που θα παραδοθεί θα είναι ακριβώς το ίδιο με το εικονιζόμενο καθώς αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον το τοπικό συνεργάτη σε κάθε προορισμό.
Παραγγελίες που αφορούν σε προϊόντα εκτός των  προκαθορισμένων ή χώρες εκτός λίστας δεν θα εκτελούνται και θα σας ενημερώνουμε γι’ αυτό.

16.  Γίνονται αποστολές εκτός Αθήνας;
Ναι, εκτελούμε αποστολές εκτός Αθηνών. Μεταβείτε στην ενότητα «Λουλούδια σε όλο τον κόσμο» για περισσότερες πληροφορίες.  Μόνο τα προϊόντα της κατηγορίας «Αποστολές ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΑΣ» είναι διαθέσιμα για αντίστοιχες παραγγελίες. Δε μπορούμε να εγγυηθούμε πως το αντικείμενο που θα παραδοθεί θα είναι ακριβώς το ίδιο με το εικονιζόμενο καθώς αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον το τοπικό συνεργάτη σε κάθε προορισμό.
Παραγγελίες που αφορούν σε προϊόντα εκτός των  προκαθορισμένων δεν θα εκτελούνται και θα σας ενημερώνουμε γι’ αυτό.

17. Πόσο κοστίζει η αποστολή της παραγγελίας μου;
Το κόστος αποστολής είναι κυμαινόμενο και εξαρτάται από τον τόπο προορισμού.
Στην περίπτωση των αποστολών εκτός Αθηνών και εκτός Ελλάδος, που εκτελούνται μέσω δικτύου συνεργατών, το κόστος αποστολής είναι ενσωματωμένο στις αναγραφόμενες τιμές.
Για τις εντός Αθηνών αποστολές δε συμπεριλαμβάνεται στις αναγραφόμενες τιμές αλλά διαμορφώνεται ανάλογα με την περιοχή που θα επιλέξετε.
Δείτε αναλυτικά τις χρεώσεις στην ενότητα «Λουλούδια σε όλο τον κόσμο».

 

18.  Μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Βεβαίως. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσω της σελίδας «Ο λογαριασμός μου». Λόγω του ότι η κατάσταση της παραγγελίας ελέγχεται και μεταβάλλεται χειροκίνητα συχνά η ενημέρωση της κατάστασης της παραγγελίας γίνεται το βράδυ της κάθε μέρας και όχι αυτόματα με την παράδοσή της.

19.  Νομίζω πως η παραγγελία μου δεν έχει παραδοθεί. Τι να κάνω;
Αν έχετε βάσιμους λόγους να πιστεύετε πως η παραγγελία σας δεν έχει παραδοθεί παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στα 2106001200 ή 2106007474 και θα σας ενημερώσουμε άμεσα για την κατάσταση της.

20.  Θα ήθελα να κοπεί τιμολόγιο για την παραγγελία μου. Γίνεται;

Φυσικά. Απλά κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας επιλέξτε ως σχετικό παραστατικό το τιμολόγιο και ακολουθήστε τα βήματα για την καταχώρηση των απαραίτητων στοιχείων. 

Εύρος Τιμών
Από:  Μέχρι:
Καλάθι Αγορών Περισσότερα
Άδειο καλάθι